söndag 26 november 2017

Födelsedagen närmar sig

Jag fyller år på torsdag.
                                                        Ti spelar alltid i spellokalen på torsdagar.

För mig var det självklart att Ti skulle spela på min födelsedag.
Varför skulle han åsidosätta sina närmaste vänner för min skull?!

På torsdag behöver jag även bilen på kvällen för jag och min svägerska Malin ska till frisören på kundkväll och ha skoj.

I helgen när jag pratar med Ti om att jag måste fråga Malin ifall vi kan ta hennes bil istället, så säger han att jag kan ta bilen.
Men jag säger att "hur kan jag göra det?! Du är ju i lokalen och spelar." Varpå Ti svarar att han kanske inte är i lokalen. Eftersom jag fyller 30 år så vill han vara hemma med mig.

Jag blir så rörd! Att Ti hellre vill vara med mig. När jag fyller år.

Mitt självförtroende har pendlat upp och ner. Jag kan inte påstå att jag någonsin haft någon stor självkänsla. Och stressen gör att den blir ännu sämre.

Så att få höra och uppleva att människor faktiskt vill umgås med mig gör så mycket för min självkänsla!

Jag hoppas (och tror) att den här födelsedagen kommer vara den bästa jag någonsin varit med om!
Samtidigt vill jag inte ha för höga förhoppningar då jag blivit så besviken så många gånger innan...

Men jag tror ändå att jag kommer ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar