tisdag 13 februari 2018

Motstridiga tankar

Snacka om att allt är en enda röra... Det är i alla fall så det känns. I skrivande stund. 

Jag hade en helt underbar helg! ❤️

Tidigare har helgerna varit värst. Så mycket negativt. Trippat på tå av risk för att säga eller göra något som inte är bra. 

Men den här helgen var så härlig!
Oerhört trevligt sällskap. God mat. Vi såg på Melodifestivalen och gillade samma bidrag.
Pratade massor. Många timmar. Promenerade och njöt av varandras sällskap. 

Men sen har det skurit sig på andra plan... vänskapsrelationer som gått i kras. I alla fall så känns det. Välkomnas av tystnad. Utanförskap. Utfrysning. 
Så fruktansvärt jobbigt. Ville inte alls att det skulle bli så!.. 

Har tränat intensivt igår och idag. Känner att jag måste ta det lugnt nu. Börjat svida lite i halsen. Så
Imorgon blir det lugna rörelser. 

Jag hoppas innerligt att jag får tag i en lägenhet fortast möjligt!! Vill verkligen inte bo kvar här i stugan. 
Jag letar varje dag. Och hoppas att det ger utdelning snart! 

Jag tar en dag i taget och blickar lite längre framåt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar