söndag 17 december 2017

Fotoutflykt

Jag har inte orkat skriva nu på några dagar.
Det blir inte mycket skrivet idag heller, men desto fler bilder.



I torsdags tog jag en liten promenad, Snoozie kom och visade upp sig så vackert

Hon är en underbart vacker modell!






Hälsade på min nya kompis. Jag hade med mig en morot, det var uppskattat

Kompisens kompis ville också smaka morot




Vaknade i morse av att vackra Pyzzel klättrade in i min garderob

Ouzo ville inspektera hyllan med sängkläder



Ouzo tröttnade på garderoben och visade upp sina modellkunskaper
Så vacker!


Fåglarna är hungriga! In för landning!




Busiga Tardiz!




Det har kommit lite snö








Ögon och hår





Micra höll mig sällskap under dagens fotoutflykt


Fruset spindelnät










Olika effekter använda på kameran 




Vilka söta tossingar vackra Micra har!!!





Jag är så väldigt mycket fascinerad av närbilder på snö



 Grässtrån täckta med snö





 Kallt åt de små söta tossingarna


Har du tröttnat Tardiz?
Okej, det här får bli den sista bilden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar