lördag 9 december 2017

Lyckades ta mig ut...

Jag vann över tröttheten. Fast den höll på att besegra mig...
Jag har varit så trött hela dagen hittills!
Gjorde för mycket igår. Bara att erkänna det för mig själv. 
Ti skulle gå promenad så jag beslöt mig för att följa med. All energi gick nästan åt att få på mig lämpliga kläder. 
Väl ute så börjar vi gå längs uppfartsvägen. Ännu mer energi lämnar mig och jag känner hur paniken bubblar upp inom mig. Jag orkar inte!
Ouzo kommer springandes. Och jag beslutar mig! Ingen promenad längs byvägarna med Ti. Utan det får bli en sakta gång i dungen bland träden. 

Så just nu sitter jag på en liten kulle och skriver. 
Ouzo sitter inärheten av mig. Snoozie är också här. I skrivande stund kom hon fram till mig för att gosa lite. 
Fåglarna har vant sig vid oss, så de kvittrar så vackert. Jag hör trafiken från E45:an. Men fåglarna hörs finast!
Detta behövde jag! 
Jag kommer snart resa mig upp. Gå hem. Tillaga lite varm choklad och njuta till min hysteriskt roliga bok!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar